Online video is populair en niet zonder reden: het is een krachtig medium om je vindbaarheid te vergroten. Lees verder
Categoriearchief: online marketing
call to action
Call to action: een veel gehoorde term in webwereld. Wat is het precies en hoe pas je het toe. Lees verder
je zakelijke pagina op facebook
focus er niet te veel op
Facebook lijkt wel een must voor de hedendaagse ondernemer. Dan heb ik het uiteraard over een zakelijke pagina. Het klinkt zo mooi: af en toe een berichtje rondsturen en de klanten komen vanzelf. Of toch niet? Lees verder
google places wordt google plus lokaal
Wat verandert er precies en hoe doe je er, als lokale ondernemer, je voordeel mee.
Het is belangrijk om je bedrijf al zo goed mogelijk in de zoekmachines te positioneren. Zeker nu er belangrijke veranderingen hebben plaatsgevonden. Lees verder
het gebruik van zoekwoorden
– weet en meet welke zoekwoorden belangrijk zijn –
Bovenaan in google wil iedereen wel. Helaas maar voor weinigen weggelegd, maar met deze tips voor het toepassen van de juiste keywords kan je je vindbaarheid wel verbeteren. Lees verder
statistieken – meten is weten
Ken jij je bezoekers?
Uitermate belangrijk om je statistieken te bekijken en te analyseren. Zo kun je inspelen op de behoefte van je bezoekers. Lees verder
gratis op pagina 1 in google
uitgebreide bedrijfsvermelding op internet, ook als je geen website hebt
Maak gebruik van de mogelijkheden van google places om gratis een vermelding op internet te krijgen. Met een beetje geluk sta je gratis op pagina 1! Lees verder
consument en internet
Internet steeds belangrijker voor consumenten.
Wat doe jij om bij te blijven?
Lees verder
vindbaarheid website
Hoe goed wordt jouw website gevonden?
7 manieren om beter gevonden te worden Lees verder